Kółko do ćwiczeń grzbietu i brzucha. Droga na szczyt.

Kółko do ćwiczeń mięśni brzucha i grzbietu Wojtek Fortuna

Kółko do ćwiczeń grzbietu i brzucha /ab wheel/

Kolejny oldschoolowy przyrząd do ćwiczeń. Prosty w budowie. Najczęściej wykonany z solidnej stalowej poprzeczki i plastikowego kółka powleczonego gumą. Na poprzeczce zamocowane są antyślizgowe uchwyty. Taki prosty element wystroju siłowni na pewno widziałeś. Kiedyś były w chyba każdym domu. Istnieje też łatwiejsza do ćwiczeń wersja składająca się z dwóch kółek. Z pozoru wydający się prosty przyrząd a przemieni cię z mięczaka w prawdziwego twardziela.

Zasady z kółkiem do ćwiczeń

„If you don’t have stability in your abs, you’re going to get crushed when you try to squat heavy,”

Jay Demayo

Trener Jay Demayo zaleca najpierw ćwiczenia z piłką swiss, następnie z taśmami, ciężarkami a dopiero później zacząć swoją przygodę z kółkiem. Jeżeli jednak wydaje się Tobie, że jesteś twardzielem zacznij od razu od kółka. Najlepiej w pozycji stojącej. (Uwaga dalej materiał może zawierać drastyczne treści) I jeżeli jednak okazało się, że nie jesteś super kozakiem możesz przy takim ćwiczeniu stracić zęby, uderzając twarzą o podłogę.

Proponuję więc skorzystać z rady doświadczonych ludzi i spokojnie zacząć tak jak oni zalecają. Spokojnie bez pośpiechu i regularnie pokonując kolejne bazy.

Tak to robi znany wszystkim Floyd Mayweather Jr.

a tak Gennady Golovkin

Trening z kółkiem do ćwiczeń mięśni brzucha i grzbietu

Ćwiczeń z kółkiem jest kilka, głownie polegają one na odsuwaniu go od siebie. Zawsze trzeba pamiętać żeby podczas wykonywania tego ćwiczenia mieć wyprostowane plecy. Ćwiczenia te możemy wykonywać na wprost, na ukos, na kolanach i na stojąco. Trening z kółkiem działa na mięśnie głębokie, mięśnie grzbietu, brzucha oraz ramion. Systematyczny trening poprawia koordynację ruchową i stabilizuje sylwetkę. Z pozoru łatwe ćwiczenie może okazać się nie do wykonania. Ale jeżeli na następny dzień nie będziecie mogli się ruszać to znak, że daliście z siebie wszystko. Kółko do ćwiczeń jest godne polecenia. Do tego zachęcam. Przekraczaj granice.

Leć po więcej

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.